is_реклам:

пошук, категорії та ін. показати ▼

книга іПрезентація

<small>книга</small>  іПрезентація
автор опубліковано

Книга про презентаційний стиль Джобса від професійного письменника книг про Стіва.

Якось так історично склалось, що Джобса як доповідача я майже і не застав. Так я дивився кілька відео, як він представляв iPhone, iPad, доповідь перед студентами в стендфорді. Однак я можу зрозуміти всіх тих, хто рахує Джобса кращим в світі доповідачем на евентах і конференціях, Джобс дійсно виглядає круто на сцені. Кармин Галло написав свою «iПрезентацію» для всіх, хто хоче бути не гірше.

Однак я не вважаю, що Джобс — це справжній бог науки презентування перед публікою. Успіх його в якості доповідача косвенно зв'язаний із успіхом і популярністю його продуктів. Любимцю і, в якійсь мірі, генію публіка готова пробачити все, що завгодно. Сталось би так, що Apple прогоріла на ринку, про Стіва і про його презентаційний стиль ніхто б не згадував і не писав. Так що питання в тому, чи варто переймати його мистецтво, не маючи представляти світу нового айфона чи айпода.

Книга можна сказати навіть дуже цікава і корисна всім, кому необхідно хоча б іноді необхідно виступати на публіці. Із неї можна почерпнути кілька десятків корисностей навіть тим, хто не любить Стіва. А іще я рекомендую Вам час від часу переривати читання на перегляд виступів Джобса, про які йдеться в книзі — так теорія підкріпиться практикою.

Ідеї, які можна почерпнути з цієї книги:

  • Для планування презентації краще за все використовувавти аналогове середовище: бумага, ручки, стікери, дошка.
  • «Серветка-тест»: чи можете Ви зобразити свою ідею на серветці?
  • У всіх ваших слухачів є одне питання: «Яке мені до цього діло?».
    Ви повинні відповісти на нього.
  • Використовуйте Twitter-заголовки довжиною не більше 140 символів.
  • Повторюйте головну ідею презентації як мінімум двічі.
  • Нікого не хвилює ваш продукт, всіх хвилює рішення власних проблем.
  • Люди не можуть втримати в памяті більше трьох-чотирьох пунктів. Тому представляйте всього три ідеї. Для кожного із трьох пунктів підготовте реторичні прийоми, які підсилюють дію.
  • Активно використовуйте метафори.
  • Упевніться, що головна ідея презентації відображається незмінною у всіх матеріалах: від прес-релізів до сайта і слайдів.
  • Заголовки — це все! В маркетинзі існує справжня «битва заголовків».
    Заголовок пропронує аудиторії бачення кращого майбутнього.
  • Найдіть свою пристрасть і представте її світу.
  • Рівень презентації не має нічого спільного із програмним забезпеченням, яке використовується для її підготовки.
  • Встроюйте в презентацію антогоніста, антигероя — детально опишіть його, а потім представте героя. Герой поремагає антигероя під час вашої презентації.
  • Подняти проблему і рішити її можна всього за 30 секунд.
  • Опишіть поточний стан галузі і те, яким воно повинно бути на Ваш погляд.
  • Максимальний час на Вашу доповідь — 10 хвилин.
  • Спрощуйте, все що можна і не можна.
  • Зображення замість буллітів.
  • На кажному конкретному слайді фокусуйтесь на одній, конкретній ідеї.
  • Цифри повинні бути конкретними, щось важити і поміщені в контекст. Дванадцять гігабайт говорять ні про що. «Цього об'єму вистачить, щоб слухати музику по дорозі на місяць... і назад». Одягайте цифри.
  • Виключайте професійний жаргон.
  • Публічно дякуйте співробітникам і партнерам.
  • Встроюйте в презентацію демонстрацію свого продукту.
    Вона повинна бути короткою, націленою і вагомою.
  • Представте щось для візуалів, аудіофілів та кіноестетиків.
  • Заплануйте момент «Черт забирай» — особисту історію, неочікувану демонстрацію або цікаву інформацію. Запишіть її в сценарій і ретельно репетируйте.
  • Репетируйте, репетируйте і репетируйте. А потім відрепетируйте іще раз.
  • Вчіться ораторському мистецтву: ставте паузи, модулюйте і грайте голосом.
  • Зверніть увагу на мову тіла: на те, як Ви рухаєтесь і одягаєтесь.
  • Що Ви будете робити, якщо раптом зламається проектор?
  • Підготуйтесь до питань із залу — заздалегіть продумайте опорні «заготовки».
  • Записуйте себе на відео і продивляйтесь його.
  • Ваш одяг повинен відповідати культурі.
    Якщо Ви одягнетесь як бунтар, то одягайтесь хоча б як забезпечений бунтар.
  • Ніколи нічого не читайте по папірцю.
    В крайньом випадку можете піддивитись в шпаргалку-план.
  • Ніколи не вибачайтесь — признайте помилку чи проблему і представляйте доповідь далі.
  • Насолоджуйтесь своїми враженнями: це Ваше шоу.
схоже за тегами

Залишити коментар:

Яндекс цитирования UA TOP Bloggers