is_реклам:

пошук, категорії та ін. показати ▼

Що таке тІЦ і PR?

Що таке тІЦ і PR?
автор опубліковано

тІЦ і PR - це інформери сайту. Інформер - невелике зображення на якому виводяться основні показники сайту: тІЦ Яндекса і PR пошукової системи Google. Показники формуються динамічно - перевірка значень тІЦ і PR відбувається кожні 60 хвилин. Зображення інформера кешується, що значно прискорює час звернення до сервісу.

Page Rank - це алгоритм обліку зовнішніх посилань від компанії Google. PR розраховується окремо для кожної сторінки сайту, на яких розміщені посилання на дану сторінку. Тобто чим більше PR у сторінки, яка на Вас посилається, тим більший ефект це дає значенням Page Rank Вашого сайту.
Page Rank будь-якої сторінки можна дізнатися за допомогою дата-центрів Google і Google Toolbar. Кожна сторінка має PR від 0 до 10.

У чистому вигляді значення PR означає лише кількість зовнішніх посилань на сайт, а Google Toolbar перетворює це значення в показник від 1 до 10. Давайте розглянемо докладніше що таке тІЦ і PR.

На картинці нижче наглядно показано як залежить PR від зовнішніх посилань (невеличкий бонус для для читачів isBlog):

Після того, як цей алгоритм був введений в систему Google, показник Page Rank визначав позиції сайтів у видачі по запитах. Сьогодні на позиції сайтів впливає не тільки PR, але і фактори оптимізації, контент і т. д. Так PR служить лише для визначення авторитетності веб-ресурсів. Перераховується показник PR рідко (за деякими даними раз на 4-6 місяців), хоча сама пошукова система Google, веде облік зовнішніх посилань набагато частіше.

тІЦ - тематичний індекс цитування - це аналог Page Rank, який використовується пошуковою системою Яндекс. На відміну від PR Гугла він розраховує авторитетність всього сайту цілком, а не для кожної окремої сторінки.

На результати пошуку в Яндексі показник тІЦ не впливає, а використовується лише для ранжування сайтів в Яндекс Каталозі. Значення тІЦ свого сайту можна легко дізнатися за допомогою різних тулбарів, наприклад Яндекс.Бара, а також на сайті пошукової системи Яндекс.

Реально тІЦ використовується Веб-майстрами в тих же випадках, що і Google Page Rank - показати авторитетність веб-ресурсу.

Як Ви вже зрозуміли тІЦ і PR сайту - це є лише числові показники сайту, і чим вони більші, тим більше Ви можете заробляти на продажі посилань із Вашого.

схоже за тегами

Коментарів 4

  1. Зараз, здається, якість контенту і на ці показники впливає. Та й все таки якась залежність від ПР у відвідуваності є. Бо завжди при підвищенні цих показників – відвідуваність зростає.

  2. Вячеслав пише: Відповіcти

    Таки є логіка в данній таблиці, але не все так просто, оптимізація для Google вже не є основним впливом для росту ПР. Потрібна динаміка для сайту.

    • dnister.lark пише:

      Згідній із Вами Вячеслав, що необхідна динаміка сайту. Дана таблиця демонструє, як можна оцінити взаємодію різних по рангу сайтів на проблему підняття PR для якогось конкретного ресурсу.

  3. PR & ТИц впливають на видачу в сукупності із іншими поведінковими факторами, % відмов і т.д. Проте, головним рейтингом у будь якому разі є відвідуваність.

Залишити коментар:

Яндекс цитирования UA TOP Bloggers